Irgendjemand von euch wird ja Holländisch können, muss sich irgendwie um Geld drehen, bedient euch:
REF: ESP/03394/EUGC/ESNL
Lieve
Ten eerste, ik moet vragen uw vertrouwen in deze transactie, dit is op grond van soa's de natuur als Zijn uiterst vertrouwelijk en geheim. Al weet ik dat een transactie van deze omvang zal een angstig en bezorgd zijn, maar ik ben u te verzekeren dat alles goed komt aan het eind van de dag. Laat ik eerst beginnen met mezelf voor te stellen om u goed. Het kan u verrassen ontvangst van deze brief van mij, want er was geen eerdere correspondentie tussen mij. Mijn naam is barrister Ben Ribas (Esq), ik heb uw contactgegevens uit uw land tijdens het zoeken openbare registers voor een laatste naam lijkt op mijn overleden cliënt de heer Jacob, die met zijn hele familie stierf in een auto-ongeluk langs Madrid Expressway in 2004 . Mijn doel van contact met u is voor u ter beveiliging van het geld achtergelaten door wijlen mijn klant, om te voorkomen dat het in beslag genomen en onbruikbaar verklaard door de bank waar dit fonds gewaardeerd 10,500,000.00 (tien miljoen vijfhonderdduizend euro) neergelegd door mijn cliënt voor zijn dood.
De Bank heeft afgegeven mij een kennisgeving aan de nabestaanden of de rekening zal zijn onbruikbaar en het fonds Afgegeven omgeleid naar de Bank treasury contact op te nemen, tot nu toe al mijn voortdurende inspanningen om een ​​greep van iemand in verband met mijn cliënt te krijgen heeft bewezen mislukte. Daarom heb ik contact met u. Eigenlijk vraag ik uw toestemming om u te presenteren aan de Bank als de Next of Kin / begunstigde van het fonds wijlen mijn cliënt, omdat je dezelfde achternaam, zodat de opbrengst van deze rekening kan worden betaald voor uw account. Alle juridische documentatie om een ​​back-up van uw claim als mijn cliënt is Next of Kin Zal ik hen. Alles wat ik nodig is uw eerlijke samenwerking om ons in staat stellen bereiken deze transactie.
Ik weet dat je misschien niet toch in verband met mijn overleden cliënt hebben van een gemeenschappelijke naam, maar met hem en de Modaliteit ik heb in de plaats kan ik garanderen dat als je de volgende mijn instructies (De regel van de wet) en de activering van sommige juridische lus gaten de fondsen zal worden uitgebracht Into u opgegeven bankrekening u het erg vinden dat deze transactie is 100% Risk gratis, er is geen enkel atoom van het risico verbonden aan dit bedrijf zoals ik heb uitgewerkt alle modaliteiten om de operatie te voltooien Effectieve, zullen we de inhoud te verdelen in de verhouding van 50% voor u, 50% voor mij als ons voordeel. Gelieve uw antwoorden Geef aan deze e-mail via mijn prive Of e-mail adres, zodat met uw contactgegevens telefoonnummers ik je kan bellen en geeft u meer details over deze transactie kunt u ook bellen of stuur me een fax voor verdere verduidelijking.
Gelieve dit formulier terug te gaan naar me als je niet bereid bent om dat te Samenwerken met mij dat ik kan zoeken naar een andere weitere mijn partner.
Met vriendelijke groeten
Advocaat Ben Ribas (Esq)
Direct Tel nr: 011 34 6026 4415 0
drbenribas@live.com